Som ordförande för äldreomsorgen i Kalmar tar jag insändarens oro på största allvar. Medarbetarna i äldreomsorgen gör ett oerhört viktigt arbete, inte minst på natten. När frågor om arbetsmiljö och arbetsbelastning lyfts ska de följas upp. Det kommer jag också att göra tillsammans med förvaltningen.



