Replik: Vi lyssnar på oron, men bilden måste vara korrekt

Som ordförande för äldreomsorgen i Kalmar tar jag insändarens oro på största allvar. Medarbetarna i äldreomsorgen gör ett oerhört viktigt arbete, inte minst på natten. När frågor om arbetsmiljö och arbetsbelastning lyfts ska de följas upp. Det kommer jag också att göra tillsammans med förvaltningen.

Läs mer här