Kalmar FF-spelarna hyllades på Larmtorget efter avancemanget till allsvenskan. Trots utebliven serieseger samlades folkmassan för att fira med spelarna. – Det är otroligt att så många tog sig hit, säger huvudtränaren Toni Koskela.
Vi använder lite kakor här för att förbättra din upplevelse av Kalmar.nu. Läs mer här om vår: Cookie Policy