Beskedet dröjde till den här veckan. Nu har FBC Kalmarsund anmält sig till Champions Cup. – Vi står fortfarande bakom de förändringar man bör se över, säger klubbchef Johanna Eriksson.
Vi använder lite kakor här för att förbättra din upplevelse av Kalmar.nu. Läs mer här om vår: Cookie Policy