Arlanda hade fler utrikesresenärer i oktober än motsvarande månad före pandemin, enligt ny statistik från statliga flygplatsbolaget Swedavia.
Vi använder lite kakor här för att förbättra din upplevelse av Kalmar.nu. Läs mer här om vår: Cookie Policy